Digital Evolution for Pharma & Medical 2021

9-10 czerwca 2021 r.
edycja online

Ostatni rok upłynął pod znakiem COVID-19 i przeniósł biznes oraz instytucje publiczne w nową, cyfrową rzeczywistość.
Czytaj więcej >


Dla firm farmaceutycznych rozwiązania cyfrowe przestały być tylko wsparciem, stały się integralną częścią budowania i rozwoju nowoczesnej organizacji. W „nowej normalności” kluczowa stała się relacja z pacjentem i HCP, zrozumienie ich potrzeb i budowanie zaangażowania oraz koncentracja na wyróżnikach i unikalnych doświadczeniach.
Przed nami kolejny etap rozwoju: wdrażanie nowych form kontaktu z klientem oraz budowanie wartościowego contentu w nowych realiach. Wzrasta znaczenie baz danych i umiejętność efektywnego zarządzania nimi. Modelem pracy przedstawiciela stał się niemalże w 100% wymuszający elastyczność system pracy hybrydowej, co przed działem marketingu i digital managerami stawia kolejne wyzwania związane z włączeniem sales forces w komunikację 360°.
Wspólnie poszukajmy inspiracji podczas Forum Digital Evolution for Pharma & Medical 2021!