DOSTAWA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK W E-COMMERCE

16 czerwca 2021 r.
edycja online

Managerowie prowadzący dojrzałe i zaawansowane sklepy e-commerce zgodnie potwierdzają, że największym wyzwaniem i czynnikiem decydującym dzisiaj o sukcesie sklepu online jest dostawa.
Czytaj więcej >


W obecnych czasach, kiedy e-commerce stał się w niektórych przypadkach jedynym dostępnym kanałem sprzedaży, mamy do czynienia nie tylko z większą sprzedażą i ilością zamówień, ale to właśnie dostarczenie produktu na czas stało się jeszcze trudniejsze.
Budowanie unikalnego CX i obsługa klienta na jak najwyższym poziomie zaczynają się i kończą wraz z płynnością w łańcuchu dostaw. Sukces zależy od planowania po ciągłą widoczność i od synchronizacji procesów biznesowych po niezawodność dostawy.
To „delivery” jest dziś kluczowym czynnikiem do zdobycia przewagi w świecie e-commerce.
Celem naszego spotkania jest optymalizacja szeroko pojętych działań, prowadząca do szybkich i efektywnych kosztowo dostaw a co za tym idzie, sukcesu sprzedaży w erze omnichannel, gdzie e-commerce staje się Q-commerce a czas zyskuje na znaczeniu.
Zapraszam do wspólnej dyskusji!