HR Challenge 2022

9-10 marca 2022 r.
Wydarzenie hybrydowe: konferencja online & wieczorny koktajl offline*

Pandemia przyspieszyła w organizacjach automatyzację i digitalizację procesów, wymusiła przejście na nowe, hybrydowe modele pracy, zainicjowała szereg zmian gospodarczych i legislacyjnych.
Czytaj więcej >


Transformacja biznesu obejmuje również formy i narzędzia komunikacji zarówno wewnątrz firmy, jak i z zewnętrznym klientem. Jednocześnie – rosnące oczekiwania w stosunku do wynagrodzeń oraz zwiększone zapotrzebowanie na kluczowe kompetencje na rynku skutkują trudnościami w pozyskaniu a później w utrzymaniu pracownika. Liderzy adaptują się do nowych warunków i metod zarządzania rozproszonym zespołem tak, aby nie tracić poczucia ducha zespołu i przynależności do firmy, dużo wysiłku organizacje poświęcają na pozyskanie i utrzymanie talentów.
Podczas III Forum HR CHALLENGE 2022 odpowiemy na aktualne wyzwania wskazane przez praktyków HR: jak wspierać biznes w adaptacji do nowych warunków i jakie rozwiązania wdrażać, aby utrzymywać konkurencyjność jako pracodawcy. Połączymy sprawdzone rozwiązania z innowacjami i wizjami HR jutra.
5 WYZWAŃ, NA KTÓRE ODPOWIEMY PODCZAS FORUM
Jak przeprowadzić organizację przez proces (cyfrowej) transformacji
i dopasować model biznesowy do nowej rzeczywistości
2) Jak budować poczucie przynależności do organizacji, ducha zespołu i zaangażowanie w hybrydowym modelu pracy
3) Jak wspierać rozwój liderów w dynamicznie zmieniających się organizacjach
4) Jak wspierać liderów w zarządzaniu rozproszonym zespołem
5) Jak pozyskać i utrzymać (utalentowanego i pożądanego przez konkurencję) pracownika
Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać ekspertów z m.in.: KROSS, OCHNIK, INTERSPORT, BAXTER POLSKA, KAUFLAND, PLAY, MCDONALD’S, VELUX, IGLOTEX, ADAMED, BONDUELLE, TRIUMPH INTERNATIONAL POLSKA, DHL GLOBAL FORWARDING, GRUPA ŻYWIEC, CENTRUM MEDYCZNE ENEL-MED., INPOST, LINK4, WHIRLPOOL, CERSANIT, ANTALIS, DOZ, FRESENIUS KABI, VIVUS FINANCE, CALZEDONIA, GRUPA PORTA, NATIONALE-ENDERLANDEN, POLPHARMA GROUP, TOYOTA BANK POLSKA, GROUPE SEB, MIESZKO, PANASONIC CEE GROUP, CAN PACK, BOLT, PHILIPS, IMPERAIL TABACO, KUEHNE + NAGEL, OKNOPLAST, JERONIMO MARTINS, COLIAN, KONE, INTERSNACK, ABB, IBM, ŻABKA, PHILIP MORRIS, LOTTE WEDEL, FROSTA, KOMEX, KGHM POLSKA MIEDŹ, HILTI, CIRCLE K, COCA COLA HBC, MOWI i MAKRO CASH and CARRY.