II E-COMMERCE CHALLENGE

9-10 czerwca 2022 r
Warszawa

Wzrosty w e-commerce notowane podczas pierwszych miesięcy pandemii już nie wrócą – większość pytanych o to dyrektorów e-commerce jest tutaj zgodna. Klienci powrócili do zakupów stacjonarnych, choć jeszcze nie tak „intensywnie” jak przed pandemią, ale mimo iż wciąż chętnie korzystają z kanału online, to my z powrotem musimy mocno zabiegać o ich uwagę i portfel.
Czytaj więcej >


Zapytaliśmy ponad 30 ekspertów e-commerce z sieci handlowych, firm FCMG, dóbr trwałych i usług o ich największe wyzwania na rok 2022. Oto niektóre z nich:

  • Live shopping & social selling – na razie to trend – a kiedy będzie „prawdziwym” kanałem sprzedaży?
  • Własny e-sklep versus marketplace – jak wykorzystać jego potencjał? Jak zapobiec kanibalizacji i odejściu klientów z własnego e-commerce do marketplace?
  • Eko-mmerce: eko produkt, eko dostawa, „must be” dla młodego pokolenia – ale kto ma ponieść koszty bycia „eko”?
  • AI – wszyscy o nim mówią, (prawie) nikt nie potrafi wkorzystać jego potencjału – dlaczego najbardziej potrzebne narzędzie, jest wciąż mało używane?
  • Jak być dobrym liderem e-commerce i dbać o kreatywność zespołu? Jak znaleźć i utrzymać talenty?
  • Jak dziś zwiększać UX naszego sklepu? Co się zmieniło w użyteczności e-sklepu od czasu pandemii?
  • Quick commerce – rewolucja w e-grocery: jakie mamy możliwości i jacy nowi gracze zdominują rynek?

To kilka z wyzwań, które pojawią się na forum – gwarancją znalezienia odpowiedzi na nie, jest przede wszystkim networking, o który zadbamy na spotkaniu. Będzie okazja, aby podzielić się z innymi ekspertami e-commerce własnym doświadczeniem i skorzystać z ich opinii, zweryfikować różne rozwiązania i pomysły – zarówno podczas dyskusji i fireside chatów a także w mniejszych grupach, poza salą konferencyjną.

Zapraszamy serdecznie na networking w gronie doświadczonych managerów e-commerce z sektora retail!