II Forum Loyalty PLanet

21-22 kwietnia 2022 r.
Warszawa

Nadszedł czas na weryfikację strategicznych założeń działań lojalnościowych. Wiele dużych marek podjęło decyzję o gruntownej przebudowie swoich programów czy działań pozaprogramowych.
Czytaj więcej >


Stało się to niewątpliwie dzięki zmianom technologicznym – gwałtownej digitalizacji, jaką przechodzą od czasów pojawienia się wirusa prawie wszystkie firmy. Możemy dziś wybierać z całej palety taktyk lojalizowania klienta właśnie te, które najefektywniej wzmacniają pożądane zachowania odbiorców.
Rola programów lojalnościowych jeszcze nigdy nie była tak kluczowa, jak obecnie.
Ewidentnie COVID-19 był bezprecedensowym katalizatorem przemian w tym obszarze. Zmianie uległy m.in.: mechanika, dobór nagród, technologia, jeszcze ważniejsze stały się dane. Tematem numer jeden nad którym pracuje większość marketerów jest rozwój aplikacji mobilnych.
Konsumenci dotychczas nieprzekonani do kanałów online, zostali zmuszeni do swoich pierwszych doświadczeń w e-commerce. Pytanie jakie sobie stawiamy: czy tam zostaną? Jak połączyć nasze dotychczasowe działania w handlu tradycyjnym z e-commerce? Lojalność staje się dziś coraz bardziej powiązana z ochroną planety i troską o środowisko. To kolejny trend pojawiający się w strategiach lojalnościowych firm.
Zapraszam do wspólnego szukania odpowiedzi na największe wyzwania, z którymi mierzą się dziś managerowie odpowiedzialni za szeroko pojęte działania lojalnościowe, zarówno na rynku B2C, jak
i B2B.
10 WYZWAŃ NA KTÓRE ODPOWIEMY PODCZAS FORUM
• jak budować ekosystemy i zamykać w nich klienta?
• jak wykorzystać rozwój e-handlu do zwiększania działań lojalnościowych?
• jak COVID zmienił myślenie o lojalności?
• jak przekonać klientów do korzystania z aplikacji?
• jak pandemia zmieniła klientów: jakie funkcjonalności ich przyciągają?
• jakie są kluczowe elementy w budowaniu programu lojalnościowego AD 2022?
• jakie są dziś korzyści posiadania programu (dla organizacji i dla konsumenta)?
• jakie są prawdziwe determinanty satysfakcji klienta?
• jak się przygotować na cookieless world?
• co uwypuklił COVID w lojalizowaniu klienta?