Loyalty Planet Forum

21-22 kwietnia 2021 r.
edycja online

Lojalność klientów utrzymuje ten, kto każdego dnia zaczyna o niej myśleć na nowo. Takie podejście wymusza zmienność konsumenta, rynku, technologii.

Czytaj więcej >


Forum skierowane jest do profesjonalistów sektora handlu i usług, zarządzających lojalnością ze strategicznego poziomu. Stworzone w oparciu o podejście problem solving – dla tych, którzy etap teorii mają już za sobą. Przegląd trendów, innowacji, inspiracji, ekspercka wymiana doświadczeń z tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”.

Program spotkania współtworzony przez szefów największych programów lojalnościowych i relacyjnych w Polsce oraz zarządzających agencjami lojalnościowymi.

7 GŁÓWNYCH WYZWAŃ LOJALNOŚCIOWYCH:

• Insights driving loyalty in omnichannel
• Customer acquisition in omnichannel
• B2C & B2B loyalty programs in omnichannel
• Beyond programs: engagement / experience & emotions
• Cross/up selling based on loyalty / relations
• Data driven loyalty & relations
• Customer retention
Wśród prelegentów m.in.: Żabka, Polomarket, Barclaycard, Credit Agricole, allegro, Kross,
Agata, Decathlon, Etam, Ikea, RTV Euro AGD, Leroy Merlin, PKN Orlen, PZU, Bank Pekao, Santander Consumer Bank, OBI, Rockwool, Samsung, Multikino, Paese, Medivocer i in.