Loyalty PLanet360 Forum

28-29.10.2020 r.
Warszawa

Loyalty PLanet360 Forum | beyond routine: loyal customer in omnichannel era


Forum skierowane do profesjonalistów sektora handlu i usług, zarządzających lojalnością ze strategicznego poziomu. Stworzone w oparciu o podejście problem solving  – dla tych, którzy etap teorii mają już za sobą. Przegląd trendów, innowacji, inspiracji, ekspercka wymiana doświadczeń z tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”.
Czytaj więcej >

 


Program spotkania współtworzony przez szefów największych programów lojalnościowych i relacyjnych w Polsce oraz zarządzających agencjami lojalnościowymi.

Dynamiczna formuła forum zbudowana m.in. z eksperckich formatów: Tools&Technologies Zone, Networking Zone, Problem Solving Zone, AfterEvent Inspirator Zone

7 GŁÓWNYCH WYZWAŃ LOJALNOŚCIOWYCH:

• Insights driving loyalty in omnichannel
• Customer acquisition in omnichannel
• B2C & B2B loyalty programs in omnichannel
• Beyond programs: engagement / experience & emotions
• Cross/up selling based on loyalty / relations
• Data driven loyalty & relations
• Customer retention
Wśród prelegentów m.in.: Carrefour, Żabka, SPAR, Polomarket, Barclaycard, Credit Agricole, UPC, L’oreal, Komfort, allegro, Kross,

Agata, Decathlon, Intersport, Etam, Ikea, RTV Euro AGD, Pins, Leroy Merlin, PKN Orlen, Super-pharm