Warsztaty online: Psychologia perswazji w nowej rzeczywistości po koronawirusie

20 maja 2020 r.
OnLine

Jak perswazja i ekonomia behawioralna zmieniają zachowania Klientów oraz mogą pomóc w budowaniu ich zaangażowania i lojalności w nowej rzeczywistości po koronawirusie


Czytaj więcej >

 


Podczas warsztatów dowiemy się:

  • w jaki sposób użyć perswazji i ekonomii behawioralnej aby wpłynąć na zachowania zakupowe Klientów
  • jak można zmienić myślenie Klienta i jego zwyczaje zakupowe
  • omówimy czym kieruje się Klient podczas zakupów i jak w czasach pandemii działać, by go przyciągnąć i zatrzymać

Dla kogo:

  • dla każdego kto jest odpowiedzialny za: marketing on-line i off-line, działania lojalnościowe, zdobycie i utrzymanie Klienta.
  • dla każdego, dla kogo psychologia w marketingu jest kluczowa, ale także dla tych, którzy chcą się dowiedzieć jako sobie radzić z nową rzeczywistością biznesową, w której przyjdzie nam sprzedawać swoje usługi i produkty oraz (od)budować relacje.