events for business gamechangers
Kalendarz
wydarzeń
2024 / 2025
2024 / 2025
4-5
marca
2025 r.
Warszawa
VI FORUM HR CHALLENGE POLAND 2025
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów HR największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak skutecznie planować i rozwijać działania HR w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na równoległe sesje operacyjne. Wśród prelegentów forum, oprócz ekspertów HR, udział biorą także przedstawiciele biznesu. Wydarzenie jest skupione na wyzwaniach decydentów HR i dostarczaniu im nowoczesnych rozwiązań.
26-27
marca
2025 r.
Warszawa
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail, skupione na rozwoju kanału e-commerce. Wydarzenie daje odpowiedź na najważniejsza wyzwania szefów
e-commerce związane z trendami: live shopping & social selling, marketplace, eko-mmerce, eko delivery, zwiększanie UX i konwersji, quick commerce.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na cztery równoległe sesje operacyjne. Kluczowym elementem forum jest networking: możliwość podzielenia się z innymi ekspertami e-commerce własnym doświadczeniem podczas case studies, fireside chatów, sesji problem solving for sectors oraz podczas kolacji I dnia spotkania.
7-8
maja
2025 r.
Warszawa
II FORUM PEOPLE IN PRODUCTION
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów produkcji największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak skutecznie pozyskać, utrzymać i zaangażować pracowników produkcyjnych. Forum trwa 2 dni i odpowie na 5 najważniejszych wyzwań z obszaru zarządzania pracownikami. Oprócz prelegentów forum – szefów produkcji – udział wezmą także przedstawiciele działu HR. Na forum poszukamy odpowiedzi:
Jak rozpoznawać i rozwijać liderów? Jak pozyskać i utrzymać zmotywowanych pracowników? Jak angażować pracowników w ciągły proces usprawnień w zakładzie?
21-22
maja
2025 r.
Warszawa
V FORUM LOYALTY PLANET 360°
Największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce: dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego jak i poza nim. Agenda spotkania powstaje na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu.
Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG. Co roku forum towarzyszy konkurs LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe roku.
4-5
czerwca
2025 r.
Warszawa
VI FORUM DIGITAL EVOLUTION
FOR PHARMA & MEDICAL 2025
Spotkanie dedykowane managerom odpowiedzialnym za szeroko pojęte działania marketingowe w tym digitalizację działań w sektorach pharma&medical.
Celem forum jest adaptacja nowych form kontaktu z klientem oraz poznanie narzędzi pozwalających na budowanie wartościowego contentu w nowych realiach.
Eksperci odpowiedzą na wyzwania związane z cyfrową transformacją, włączeniem sales forces w komunikację 360° czy zmianę roli digital marketera w organizacji.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na dwie równoległe sesje operacyjne.
24-25
września
2025 r.
Warszawa
VII FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024
Forum daje odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program co roku tworzony jest na bazie 70+ rozmów z ekspertami.
Celem spotkania jest wsparcie rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail, udział w nim biorą: managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.
5-6
listopada
2025 r.
Warszawa
VII FORUM PHARMA PLANET 360°
Forum to miejsce wymiany myśli i doświadczeń osób zaangażowanych w rozwój przemysłu farmaceutycznego i medycznego: CEO, dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za kluczowe obszary takie jak: market access i polityka zdrowotna, marketing, sprzedaż, wsparcie sprzedaży, dystrybucję, logistykę i łańcuch dostaw, badania rynku, HR, szkolenia i rozwój.