Nasze wydarzenia

O wydarzeniu
Najbliższa edycja

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2020

Impact on the new shape of retail
Forum to nowość na mapie wydarzeń skierowanych do sektora retial, które poza najbardziej rozbudowaną agendą wśród branżowych eventów, wyróżnia m.in. to, że integruje cały polski retail w jednym miejscu: Czytaj więcej >
  • handel off i on-line,
  • przedstawicieli sieci handlowych i producentów food i dóbr trwałych,
  • największych graczy e-commerce
  • i dostawców rozwiązań.
Wśród uczestników Forum będziecie Państwo mogli spotkać prezesów i członków zarządu, dyrektorów e-commerce, omnichannel, marketingu, sprzedaży, logistyki czy HR. Swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 120 prelegentów, w ramach 10 równoległych sesji tematycznych:
  • E-COMMERCE FOR RETAIL
  • NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
  • OMNICHANNEL RETAILING
  • CUSTOMER ENGAGEMENT
  • TECH & INNOVATION
  • LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
  • PEOPLE IN RETAIL
  • COOPERATION RETAILER & SUPPLIER
  • DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES
  • CIRCULAR ECONOMY & SUSTAINABILITY
Wśród prelegentów edycji 2019 znaleźli się m.in.: Jeronimo Martins Polska / Kaufland Polska Markety / Auchan / Carrefour Polska / Żabka / Tesco Polska / Ikea / PKN Orlen / Lewiatan Holding / Allegro / Decathlon / Media Expert / MediaMarktSaturn / Castorama / Vox / Frisco / eobuwie.pl / Douglas Polska / Empik / Smyk / Intersport / Badura / Kazar / Unilever / Grupa Żywiec / Coca-Cola / Bricomarche / Agata / Polomarket / Facebook / Google / Polomarket / Kompania Piwowarska / Amrest / Jysk / Go Sport / Danone
29 września – 2 października 2020 r. / Warszawa
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

II Forum „Pharma PL@net 360ᵒ”

W tym roku, wyjątkowo, spotkanie odbędzie się w formule 100% online w dniach 4-5 listopada. Mottem przewodnim tegorocznej edycji jest Adapt your business to unstable conditions. Be agile. Be prepared. Be winning. 
Czytaj więcej >    
Rzeczywiście proponowane obszary tematyczne, bazujące na pogłębionych wywiadach prowadzonych przez nas od początku tego roku z całym sektorem, w dużej mierze dotyczą starcia dwóch strategii: tej, której celem jest stabilizacja biznesu i tej, dla której nadrzędne są elastyczność i otwartość na nowe
Tegoroczna edycja Forum pokaże, jak wygląda obecnie rynek farmaceutyczny i medyczny. Da konkretne wskazówki do tego jak prowadzić biznes i gdzie położyć zdecydowane akcenty. Jest miejscem wymiany doświadczeń liderów sektora w kluczowych obszarach rozwojowych firm; osobne wyzwania zostaną omówione w konkretnych case studies w ramach sesji równoległych: 
  • Sesja Plenarna – podsumowanie i prognoza stanu opieki zdrowotnej w Polsce z naciskiem na potencjał rozwoju telemedycyny i value based healthcare 
  • Sesja Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations – ekspercka debata na temat wyzwań i problemów polityki zdrowotnej i kluczowych zmian w ustawodawstwie mających realny wpływ na jakość i stabilność systemu ochrony zdrowia 
  • Sesja Digital Chances, Sales & Marketing Omni-challenge – prezentacja wielowymiarowych działań komercyjnych wspieranych przez Digital; trendy, strategie, innowacje i przykłady konkretnych wdrożeń i rozwiązań 
  • Sesja Distribution & Supply Chain Excellence – cel dyskusji w tej części: zapewnić bezpieczeństwo i efektywność wszystkich ogniw farmaceutycznego łańcucha dostaw 
  • Sesja People & Field Force Development & Effectiveness – operacyjne kwestie oparte o stałą dbałość o motywację i zaangażowanie w zespołach sprzedażowych, a także tematy z zakresu polityki personalnej i rozwoju zasobów ludzkich 
Jak w roku ubiegłym, konferencja ma zgromadzić wszystkich uczestników rynku ochrony zdrowia, kluczowe działające na polskim rynku firmy farmaceutyczne i medyczne oraz dostawców rozwiązań dla tych firm, jak również instytucje i organizacje, których interesem jest stały wzrost i rozwój segmentu.  Już teraz w konferencji swoje wystąpienia potwierdziło ponad 70-ciu ekspertów-praktyków; wśród nich reprezentanci kluczowych na polskim rynku firm farmaceutycznych i medycznych oraz profesjonaliści sektora: 
  • Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, Maciej Miłkowski 
  • Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS 
  • Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, VERTEX PHARMACEUTICALS 
  • Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA PHARMA 
  • Selen Zeydanli Bison, General Manager Biopharma Poland and Baltic Cluster Managing Director, MERCK 
  • Sebastian Cudny, General Manager, FERRING PHARMACEUTICALS 
  • Jolanta Dilling-Nowińska, General Manager, ABBVIE/ALLERGAN 
  • Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS 
  • Robert Łukawski, President of The Management Board, ZENTIVA POLSKA|ALVOGEN PHARMA 
  • Jarosław Marcoll, CEO, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS 
  • Jarosław Olszewski, Prezes Zarządu, BIOFARM 
  • Maciej Chmielowski, Managing Director Poland and Baltic Countries, FRESENIUS KABI POLSKA 
  • Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający Pharmaceutical Diagnostics, GE HEALTHCARE NEE 
  • Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA 
  • Krzysztof Łanda, CEO, MEDINVEST SCANNER 
  • Krzysztof Kopeć, Prezes PZPPF 
  • Andrzej Stachnik, CEO, ZPHF 
Szczegółowe informacje o konferencji znajdą Państwo na stronie wydarzenia: https://pharmaplanet.pl/ 
4-5 listopada 2020 r. / Edycja ONLINE