Nasze wydarzenia

O wydarzeniu
Najbliższa edycja

Warsztaty online: Psychologia perswazji w nowej rzeczywistości po koronawirusie

Jak perswazja i ekonomia behawioralna zmieniają zachowania Klientów oraz mogą pomóc w budowaniu ich zaangażowania i lojalności w nowej rzeczywistości po koronawirusie
Czytaj więcej >  

Podczas warsztatów dowiemy się:

  • w jaki sposób użyć perswazji i ekonomii behawioralnej aby wpłynąć na zachowania zakupowe Klientów
  • jak można zmienić myślenie Klienta i jego zwyczaje zakupowe
  • omówimy czym kieruje się Klient podczas zakupów i jak w czasach pandemii działać, by go przyciągnąć i zatrzymać

Dla kogo:

  • dla każdego kto jest odpowiedzialny za: marketing on-line i off-line, działania lojalnościowe, zdobycie i utrzymanie Klienta.
  • dla każdego, dla kogo psychologia w marketingu jest kluczowa, ale także dla tych, którzy chcą się dowiedzieć jako sobie radzić z nową rzeczywistością biznesową, w której przyjdzie nam sprzedawać swoje usługi i produkty oraz (od)budować relacje.
20 maja 2020 r. / OnLine
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

Warsztaty online: Badania marketingowe dla menedżerów

Badania marketingowe dla menedżerów – jak i kiedy korzystać z metod badawczych oraz jak interpretować wyniki badań jakościowych i ilościowych w kontekście realizowanej strategii marketingowej
Czytaj więcej >  

O czym:

  • Koronawirus wymusza na nas wszystkich nowe zachowania i metody pozyskania i utrzymania klienta
  • Planowanie, przeprowadzenie i poprawna analiza badań jest obecnie jedną z podstawowych elementów właściwej strategii marketingowej.
  • Podczas warsztatów omówimy najważniejsze kwestie związane z badaniami marketingowymi i ich analizą: cele, metody, korzyści i ograniczenia.

Dla kogo:

  • Dla każdego kto jest odpowiedzialny za marketing, działania lojalnościowe, zdobycie i utrzymanie Klienta.
  • Dla osób odpowiedzialnych za sprzedaż i wpływanie na zachowania zakupowe Klientów.
2 czerwca 2020 r. / OnLine
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

DIGITAL REVOLUTION for HEALTHCARE: PHARMA

Nic dotąd tak skutecznie nie stymulowało rewolucji cyfrowej w sektorach farmaceutycznym i medycznym jak „korona-kryzys”. Redefinicja wcześniej obranych strategii i zwinne działanie, przede wszystkim w sferze „digital”, stały się faktem. Wyjście poza strefę komfortu po prostu dokonało się.
Czytaj więcej >  
Teraz, by nie zmarnować tego „skoku” w stronę innowacji, warto przedyskutować w gronie top-praktyków branży kolejne kroki i efektywne scenariusze, prowadzące do tego by już w świecie cyfrowym, wzbogaconym o rozwiązania AI, VR, Big Data, IoT, oferować pacjentowi i HCP prawdziwe „coś więcej”. Jeśli są jakiekolwiek pozytywne strony korona-kryzysu, to na pewno jest to wzrost kreatywności. Czas burzy to czas wielkiej energii, którą trzeba od razu twórczo wykorzystać! Czas zawirowań to moment na robienie nowych rzeczy z dużo większą odwagą! Działajmy! Serdecznie zapraszamy, po raz pierwszy 100% on-line! Zespół brave
3 czerwca 2020 r. / OnLine
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

HR Challenge – Wyzwania HR w czasie pandemii

Korona wirus, który zmienił i wciąż zmienia funkcjonowanie firm na całym świecie stawia przed decydentami HR wyzwanie natychmiastowego przemodelowania biznesu, aby zapewnić mu w miarę stabilny rozwój teraz i za parę miesięcy.
Czytaj więcej >  
Zabezpieczenie pracowników, zarówno pod względem ich zdrowia jak i uspokojenie ich obaw związanych z groźbą utraty pracy jest dziś zadaniem nr 1. Właściwie wszyscy wprowadzili dziś pracę zdalną, ale jak ją zapewnić tysiącom osób? Jak egzekwować jej efekty? Jak motywować pracownika w dobie lęku i czarnych scenariuszy związanych z recesją? Spotkajmy się online – i podzielmy możliwymi rozwiązaniami i pomysłami, które pozwolą nam lepiej zabezpieczyć biznes
18 czerwca 2020 r. / OnLine
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

Loyalty PLanet360 Forum

Loyalty PLanet360 Forum | beyond routine: loyal customer in omnichannel era
Forum skierowane do profesjonalistów sektora handlu i usług, zarządzających lojalnością ze strategicznego poziomu. Stworzone w oparciu o podejście problem solving  – dla tych, którzy etap teorii mają już za sobą. Przegląd trendów, innowacji, inspiracji, ekspercka wymiana doświadczeń z tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”. Czytaj więcej >  
Program spotkania współtworzony przez szefów największych programów lojalnościowych i relacyjnych w Polsce oraz zarządzających agencjami lojalnościowymi. Dynamiczna formuła forum zbudowana m.in. z eksperckich formatów: Tools&Technologies Zone, Networking Zone, Problem Solving Zone, AfterEvent Inspirator Zone 7 GŁÓWNYCH WYZWAŃ LOJALNOŚCIOWYCH: • Insights driving loyalty in omnichannel • Customer acquisition in omnichannel • B2C & B2B loyalty programs in omnichannel • Beyond programs: engagement / experience & emotions • Cross/up selling based on loyalty / relations • Data driven loyalty & relations • Customer retention Wśród prelegentów m.in.: Carrefour, Żabka, SPAR, Polomarket, Barclaycard, Credit Agricole, UPC, L’oreal, Komfort, allegro, Kross, Agata, Decathlon, Intersport, Etam, Ikea, RTV Euro AGD, Pins, Leroy Merlin, PKN Orlen, Super-pharm
28-29.10.2020 r. / Warszawa
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

Forum Pharma 360° PLanet

Effectiveness 4.0.: Let’s make polish pharma grow! Together!
Strategiczne Forum branży farmaceutycznej, podczas którego wystąpiło 75+ prelegentów, w ramach 5 równoległych konferencji: Czytaj więcej >
  • STRATEGIES, GOVERNMENTAL AFFAIRS & LEGAL REGULATIONS
Efektywny dialog z wszystkimi interesariuszami rynku-również Płatnikiem i Regulatorami, by Pacjent miał dostęp do bezpiecznych nowoczesnych leków!
  • MARKETING & DIGITAL REVOLUTION, OMNICH@NNEL & e-COMMUNICATION
Digitalizacja, e-marketing oraz efektywna i efektowna komunikacja wielokanałowa z HCP i pacjentami: nowe taktyki, narzędzia i mierzalność!
  • SALES STRATEGY, COMMERCIAL EXCELLENCE & DATA CHALLENGE
Efektywne strategie sprzedażowe i dobrane do nich zwinne taktyki, by trafniej odpowiadać na dzisiejsze wyzwania- nowe wizje, innowacyjne narzędzia oraz dane
  • DISTRIBUTION & SUPPLY CHAIN EXCELLENCE
Efektywna dystrybucja- prawo, współpraca i dialog uczestników łańcucha oraz osiąganie doskonałości operacyjnej w supply chain
  • PEOPLE, FIELD FORCE MOTIVATION & LEADERSHIP DEVELOPMENT
Efektywny zespół zarządzany przez prawdziwego lidera- jak znaleźć, utrzymać, rozpalić i rozkochać najlepszych Wśród prelegentów przedstawiciele m.in.: Ministerstwo Zdrowia / Pfizer / Teva Pharmaceuticals / Gedeon Richter / Merck / Abbvie / Roche / Medtronic / Astrazeneca Pharma / Allergan / Philips Healthcare / Fresenius Kabi / Klosterfrau Healthcare / Mylan / Adamed / Nutricia / Bayer / Servier / Neuca / Nestle Health Service / MSD / Polpharma / Mylan / GSK / Amgen / PGF / Paul Hartmann / Celgene / Egis / Sandoz / Boehringer-Ingelheim / Salveo / Baxter / Janssen / Lek / Eli Lilly
październik 2020 / Warszawa
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2020

Impact on the new shape of retail
Forum to nowość na mapie wydarzeń skierowanych do sektora retial, które poza najbardziej rozbudowaną agendą wśród branżowych eventów, wyróżnia m.in. to, że integruje cały polski retail w jednym miejscu: Czytaj więcej >
  • handel off i on-line,
  • przedstawicieli sieci handlowych i producentów food i dóbr trwałych,
  • największych graczy e-commerce
  • i dostawców rozwiązań.
Wśród uczestników Forum będziecie Państwo mogli spotkać prezesów i członków zarządu, dyrektorów e-commerce, omnichannel, marketingu, sprzedaży, logistyki czy HR. Swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 120 prelegentów, w ramach 10 równoległych sesji tematycznych:
  • E-COMMERCE FOR RETAIL
  • NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
  • OMNICHANNEL RETAILING
  • CUSTOMER ENGAGEMENT
  • TECH & INNOVATION
  • LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
  • PEOPLE IN RETAIL
  • COOPERATION RETAILER & SUPPLIER
  • DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES
  • CIRCULAR ECONOMY & SUSTAINABILITY
Wśród prelegentów edycji 2019 znaleźli się m.in.: Jeronimo Martins Polska / Kaufland Polska Markety / Auchan / Carrefour Polska / Żabka / Tesco Polska / Ikea / PKN Orlen / Lewiatan Holding / Allegro / Decathlon / Media Expert / MediaMarktSaturn / Castorama / Vox / Frisco / eobuwie.pl / Douglas Polska / Empik / Smyk / Intersport / Badura / Kazar / Unilever / Grupa Żywiec / Coca-Cola / Bricomarche / Agata / Polomarket / Facebook / Google / Polomarket / Kompania Piwowarska / Amrest / Jysk / Go Sport / Danone
wrzesień 2020 / Warszawa