
events for business gamechangers
Kalendarz
wydarzeń
8-9
marca
2023 r.
Warszawa
III FORUM HR CHALLENGE POLAND 2023
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów HR największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak skutecznie planować i rozwijać działania HR w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na równoległe sesje operacyjne. Wśród prelegentów forum, oprócz ekspertów HR, udział biorą także przedstawiciele biznesu. Wydarzenie jest skupione na wyzwaniach decydentów HR i dostarczaniu im nowoczesnych rozwiązań.
19-20
kwietnia
2023 r.
Warszawa
III FORUM LOYALTY PLANET 360°
Największe i jedyne tak kompleksowe spotkanie branży lojalnościowej w Polsce: dedykowane managerom odpowiedzialnym za strategie budowania lojalności klienta, zarówno na rynku B2C jak i B2B, za pomocą programu lojalnościowego jak i poza nim. Agenda spotkania powstaje na podstawie doświadczeń managerów zarządzających największymi programami i wiodącymi agencjami specjalistycznymi. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na trzy równoległe sesje operacyjne: trends&tools, programy lojalnościowe oraz budowanie relacji lojalnościowych bez programu.
Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG. Co roku forum towarzyszy konkurs LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe roku.
10-11
maja
2023 r.
Warszawa
III FORUM CFO STRATEGIES
Elitarne, cross-sektorowe spotkanie Dyrektorów Finansowych największych firm działających w Polsce. Celem spotkania jest diagnoza sytuacji gospodarczej w czasach wysokiej inflacji i wprowadzania Polskiego Ładu. Wydarzenie daje odpowiedź na najważniejsza wyzwania CFO, takie jak: długofalowa strategia rozwoju, zaawansowana analityka, źródła finansowania, cyberbezpieczeństwo czy motywacja pracowników działu finansowego.
Do udziału zaprosiliśmy gościnnie Prezesów oraz Członków Zarządów, którzy podzielą się możliwymi scenariuszami i strategiami, pozwalającymi bezpieczne rozwijać biznes.
23-24
maja
2023 r.
Warszawa
II FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów HR największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak skutecznie planować i rozwijać działania HR w szybko zmieniającej się rzeczywistości.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się na 7 równoległych sesji operacyjnych. Wśród prelegentów forum, oprócz ekspertów HR, udział biorą także przedstawiciele biznesu. Wydarzenie jest skupione na wyzwaniach decydentów HR i dostarczaniu im nowoczesnych rozwiązań.
1-2
czerwca
2023 r.
Warszawa
IV FORUM DIGITAL EVOLUTION
FOR PHARMA & MEDICAL 2023
Spotkanie dedykowane managerom odpowiedzialnym za szeroko pojęte działania marketingowe w tym digitalizację działań w sektorach pharma&medical.
Celem forum jest adaptacja nowych form kontaktu z klientem oraz poznanie narzędzi pozwalających na budowanie wartościowego contentu w nowych realiach.
Eksperci odpowiedzą na wyzwania związane z cyfrową transformacją, włączeniem sales forces w komunikację 360° czy zmianę roli digital marketera w organizacji.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na dwie równoległe sesje operacyjne.
27-28
września
2023 r.
Warszawa
V FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024
Forum daje odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program co roku tworzony jest na bazie 70+ rozmów z ekspertami.
Celem spotkania jest wsparcie rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail, udział w nim biorą: managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.
8-9
listopada
2023 r.
Warszawa
V FORUM PHARMA PLANET 360°
Forum to miejsce wymiany myśli i doświadczeń osób zaangażowanych w rozwój przemysłu farmaceutycznego i medycznego: CEO, dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za kluczowe obszary takie jak: market access i polityka zdrowotna, marketing, sprzedaż, wsparcie sprzedaży, dystrybucję, logistykę i łańcuch dostaw, badania rynku, HR, szkolenia i rozwój.