
events for business gamechangers
Kalendarz
wydarzeń
2025
2025
4-5
marca
2025 r.
Warszawa
VI FORUM HR CHALLENGE POLAND 2025
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów HR największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak skutecznie planować i rozwijać działania HR w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na równoległe sesje operacyjne. Wśród prelegentów forum, oprócz ekspertów HR, udział biorą także przedstawiciele biznesu. Wydarzenie jest skupione na wyzwaniach decydentów HR i dostarczaniu im nowoczesnych rozwiązań.

26-27
marca
2025 r.
Warszawa
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
Strategiczne forum networkingowe dla sektora e-retail, skupione na rozwoju kanału e-commerce. Wydarzenie daje odpowiedź na najważniejsza wyzwania szefów
e-commerce związane z trendami: live shopping & social selling, marketplace, eko-mmerce, eko delivery, zwiększanie UX i konwersji, quick commerce.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na cztery równoległe sesje operacyjne. Kluczowym elementem forum jest networking: możliwość podzielenia się z innymi ekspertami e-commerce własnym doświadczeniem podczas case studies, fireside chatów, sesji problem solving for sectors oraz podczas kolacji I dnia spotkania.
7-8
maja
2025 r.
Warszawa
II FORUM LUDZIE NA PRODUKCJI
Strategiczne i cross-sektorowe spotkanie dla dyrektorów i managerów produkcji największych firm działających w Polsce, którzy wspólnie szukają odpowiedzi na to, jak przekonać kandydata do pracy na produkcji i utrzymać dobrego pracownika. Forum trwa 2 dni i odpowie na 5 najważniejszych wyzwań z obszaru zarządzania pracownikami. Oprócz prelegentów forum – szefów produkcji – udział wezmą także przedstawiciele działu HR. Na forum poszukamy odpowiedzi:
Jak aktualnie radzić sobie z niedoborem kandydatów i pozyskiwać dobrych pracowników do pracy na produkcji? Jak rozwijać średni management na produkcji by zbudować zmotywowaną do pracy załogę? Jak dopasować pracę na produkcji do pokolenia Z? Jak budować zaangażowanie pracowników w procesie zmiany w organizacji? Jak zmniejszyć rotację pracowników na produkcji i zatrzymać najlepszych?

21-22
maja
2025 r.
Warszawa
V FORUM LOYALTY PLANET 360°
Uczestnicy reprezentują sektory: retail, usługi, dobra trwałe, FMCG. Co roku forum towarzyszy konkurs LOYALTY HEROES na najlepsze działania lojalnościowe roku.
4-5
czerwca
2025 r.
Warszawa
VI FORUM DIGITAL EVOLUTION
FOR PHARMA & MEDICAL 2025
Spotkanie dedykowane managerom odpowiedzialnym za szeroko pojęte działania marketingowe w tym digitalizację działań w sektorach pharma&medical.
Celem forum jest adaptacja nowych form kontaktu z klientem oraz poznanie narzędzi pozwalających na budowanie wartościowego contentu w nowych realiach.
Eksperci odpowiedzą na wyzwania związane z cyfrową transformacją, włączeniem sales forces w komunikację 360° czy zmianę roli digital marketera w organizacji.
Forum trwa 2 dni i oprócz strategicznej sesji plenarnej dzieli się każdego dnia na dwie równoległe sesje operacyjne.
24-25
września
2025 r.
Warszawa
VII FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2024
Forum daje odpowiedzi na 10 najważniejszych wyzwań handlu w Polsce – program co roku tworzony jest na bazie 70+ rozmów z ekspertami.
Celem spotkania jest wsparcie rozwój biznesu głównych uczestników sektora retail, udział w nim biorą: managerowie wyższego i średniego szczebla, kierujący dynamiką rozwoju firm z sektora retail. Wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, logistyki, marketingu, zakupów.

4
listopada
2025 r.
Warszawa
B2B COMMERCE TRANSFORMATION
Zwiększenie sprzedaży. Automatyzacja procesów. Obniżenie kosztów.
Spotkanie dedykowane jest firmom produkcyjnym i dystrybucyjnym, które planują lub już wdrażają transformację cyfrową.
Celem konferencji jest wsparcie firm w sprzedaży online, kierowanej do klienta biznesowego.
Udział wezmą przedstawiciele wyższego i średniego szczebla, wśród nich m.in. przedstawiciele: zarządu, sprzedaży, e-commerce, marketingu, digital rynku B2B.
5-6
listopada
2025 r.
Warszawa
VII FORUM PHARMA PLANET 360°
Forum to miejsce wymiany myśli i doświadczeń osób zaangażowanych w rozwój przemysłu farmaceutycznego i medycznego: CEO, dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za kluczowe obszary takie jak: market access i polityka zdrowotna, marketing, sprzedaż, wsparcie sprzedaży, dystrybucję, logistykę i łańcuch dostaw, badania rynku, HR, szkolenia i rozwój.