Nasze wydarzenia

O wydarzeniu
Najbliższa edycja

DOSTAWA JAKO KLUCZOWY CZYNNIK W E-COMMERCE

Managerowie prowadzący dojrzałe i zaawansowane sklepy e-commerce zgodnie potwierdzają, że największym wyzwaniem i czynnikiem decydującym dzisiaj o sukcesie sklepu online jest dostawa.
Czytaj więcej >

W obecnych czasach, kiedy e-commerce stał się w niektórych przypadkach jedynym dostępnym kanałem sprzedaży, mamy do czynienia nie tylko z większą sprzedażą i ilością zamówień, ale to właśnie dostarczenie produktu na czas stało się jeszcze trudniejsze. Budowanie unikalnego CX i obsługa klienta na jak najwyższym poziomie zaczynają się i kończą wraz z płynnością w łańcuchu dostaw. Sukces zależy od planowania po ciągłą widoczność i od synchronizacji procesów biznesowych po niezawodność dostawy. To „delivery” jest dziś kluczowym czynnikiem do zdobycia przewagi w świecie e-commerce. Celem naszego spotkania jest optymalizacja szeroko pojętych działań, prowadząca do szybkich i efektywnych kosztowo dostaw a co za tym idzie, sukcesu sprzedaży w erze omnichannel, gdzie e-commerce staje się Q-commerce a czas zyskuje na znaczeniu. Zapraszam do wspólnej dyskusji!
16 czerwca 2021 r. / edycja online
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

Loyalty Planet Forum

Lojalność klientów utrzymuje ten, kto każdego dnia zaczyna o niej myśleć na nowo. Takie podejście wymusza zmienność konsumenta, rynku, technologii.
Czytaj więcej >


Forum skierowane jest do profesjonalistów sektora handlu i usług, zarządzających lojalnością ze strategicznego poziomu. Stworzone w oparciu o podejście problem solving – dla tych, którzy etap teorii mają już za sobą. Przegląd trendów, innowacji, inspiracji, ekspercka wymiana doświadczeń z tymi „którzy się znają”, w formule „we care to share”. Program spotkania współtworzony przez szefów największych programów lojalnościowych i relacyjnych w Polsce oraz zarządzających agencjami lojalnościowymi. 7 GŁÓWNYCH WYZWAŃ LOJALNOŚCIOWYCH: • Insights driving loyalty in omnichannel • Customer acquisition in omnichannel • B2C & B2B loyalty programs in omnichannel • Beyond programs: engagement / experience & emotions • Cross/up selling based on loyalty / relations • Data driven loyalty & relations • Customer retention Wśród prelegentów m.in.: Żabka, Polomarket, Barclaycard, Credit Agricole, allegro, Kross, Agata, Decathlon, Etam, Ikea, RTV Euro AGD, Leroy Merlin, PKN Orlen, PZU, Bank Pekao, Santander Consumer Bank, OBI, Rockwool, Samsung, Multikino, Paese, Medivocer i in.
21-22 kwietnia 2021 r. / edycja online
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

CFO Strategies 2021

Strategies for safe growth in „new normality”
Zostaliśmy zmuszeni w niezwykle krótkim czasie zmierzyć się z ogromem wyzwań i zmian. Koronawirus zmienił bowiem gospodarkę, biznes i rolę CFO w organizacji. Czytaj więcej >

 

Głównym wyzwaniem stała się ochrona biznesu i zapewnienie mu bezpiecznego przejścia przez czas pandemii. Dodatkowo, oprócz stratega, CFO stał się także opiekunem i „tarczą ochronną”. Praca zdalna postawiła przed nami nowe zadania – miękkie kompetencje stały się jeszcze ważniejsze, zrodziły się pytania jak kontrolować i rozliczać pracownika, jak utrzymać motywację zespołu pracującego w trybie home office. Pojęcie „leadership” nabrało nowego znaczenia. Szybko zmieniające się, nieczytelne i kosztotwórcze przepisy prawne wzbudziły zrozumiały niepokój, jeszcze bardziej pilne i kluczowe okazało się właściwe zarządzanie danymi i użycie odpowiednich narzędzi. Przed CFO nowe wyzwania: oprócz zagwarantowania bezpieczeństwa i stabilności biznesu, zapewnienie szybkiego dostępu do informacji oraz przygotowania organizacji na zmiany – jednym słowem opracowanie elastycznych scenariuszy. Nasze cross-branżowe forum, stworzone dla dyrektorów finansowych ma na celu wspólnie odnaleźć odpowiedź, w jaki sposób możemy pomóc organizacji bezpiecznie wejść na drogę wzrostu i rozwoju w nowej, ale wciąż zmieniającej się rzeczywistości. Do zobaczenia,
8-9 kwietnia 2021 r. / edycja online
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

HR Challenge

Wyzwania HR w dobie pracy hybrydowej
Nikt z nas nie zna dziś odpowiedzi na to, jak będzie wyglądała przyszłość, ale Forum to świetna okazja, aby porównać nasze przemyślenia i odpowiedzieć na nowe wyzwania, które pojawiły się w codzienności HR-owca: Czytaj więcej > rynek pracy staje się rynkiem zrównoważonym, zmienia się konsument i jego zachowania zakupowe, pracownicy nie odnajdują granicy między pracą a domem, nie wiemy jak ich motywować zdalnie, jak przygotować managerów na bycie „zdalnym” liderem…  Nasze spotkanie dedykowane jest dyrektorom, business partnerom i managerom HR z największych polskich firm. Wspólnie będziemy szukać odpowiedzi na to, jak przekształci się rynek pracy w najbliższym czasie, jak przygotować się na nowe wyzwania, poradzić sobie z konsekwencjami niesionymi przez pandemię, nie tylko dla samego HR, ale także całego biznesu. Od dawna wiadomo, że HR jest nierozerwalnie związany jest z biznesem - dlatego w Forum udział wezmą przedstawiciele innych działów firmy, którzy opowiedzą o swoich oczekiwaniach w stosunku do HR w „nowej normalności.” Forum przygotowane jest wg. zasady problem solving: omówimy wyzwania i poszukamy rozwiązań w takich obszarach: #HR i biznes w modelu hybrydowym, #zarządzanie zespołem w organizacji #rekrutacja i zwolnienia online, #motywacja i zaangażowanie w „nowej normalności”, #kompetencje oraz #komunikacja. Na spotkanie zaprosiliśmy także zagranicznych ekspertów, aby podzielili się doświadczeniami spoza Polski,  forum odbędzie się w bezpiecznej formule, 100% online. Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać opinii prelegentów z m.in.: Jeronimo Martins (Hebe), Microsoft, Oriflame Poland, TUI, Vodafone, Drogerie Natura, Kompania Piwowarska, DR. MAX, Wabco Polska, Colliers International, Tauron, DHL Global Forwarding, GSK, Santander Bank Polska, SIG , Grupa Lotos, T-Mobile, Orange, AVIVA Siemens, TIM, Imperial Tobacco. Zapraszam na Forum:  Katarzyna Klimkiewicz, Dyrektor Zarządzający, brave Katarzyna.Klimkiewicz@braveconferences.pl
10-11 marca 2021 r. / edycja online
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

FORUM RETAIL CHALLENGE POLAND 2020

Impact on the new shape of retail
Forum to nowość na mapie wydarzeń skierowanych do sektora retial, które poza najbardziej rozbudowaną agendą wśród branżowych eventów, wyróżnia m.in. to, że integruje cały polski retail w jednym miejscu: Czytaj więcej >
  • handel off i on-line,
  • przedstawicieli sieci handlowych i producentów food i dóbr trwałych,
  • największych graczy e-commerce
  • i dostawców rozwiązań.
Wśród uczestników Forum będziecie Państwo mogli spotkać prezesów i członków zarządu, dyrektorów e-commerce, omnichannel, marketingu, sprzedaży, logistyki czy HR. Swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 120 prelegentów, w ramach 10 równoległych sesji tematycznych:
  • E-COMMERCE FOR RETAIL
  • NEW STRATEGIES FOR TRANSFORMING MARKET
  • OMNICHANNEL RETAILING
  • CUSTOMER ENGAGEMENT
  • TECH & INNOVATION
  • LOGISTICS & DISTRIBUTION EXCELLENCE
  • PEOPLE IN RETAIL
  • COOPERATION RETAILER & SUPPLIER
  • DIGITAL PAYMENTS & FINANCIAL SERVICES
  • CIRCULAR ECONOMY & SUSTAINABILITY
Wśród prelegentów edycji 2019 znaleźli się m.in.: Jeronimo Martins Polska / Kaufland Polska Markety / Auchan / Carrefour Polska / Żabka / Tesco Polska / Ikea / PKN Orlen / Lewiatan Holding / Allegro / Decathlon / Media Expert / MediaMarktSaturn / Castorama / Vox / Frisco / eobuwie.pl / Douglas Polska / Empik / Smyk / Intersport / Badura / Kazar / Unilever / Grupa Żywiec / Coca-Cola / Bricomarche / Agata / Polomarket / Facebook / Google / Polomarket / Kompania Piwowarska / Amrest / Jysk / Go Sport / Danone
29 września – 2 października 2020 r. / Warszawa
O wydarzeniu
Najbliższa edycja

II Forum „Pharma PL@net 360ᵒ”

W tym roku, wyjątkowo, spotkanie odbędzie się w formule 100% online w dniach 4-5 listopada. Mottem przewodnim tegorocznej edycji jest Adapt your business to unstable conditions. Be agile. Be prepared. Be winning. 
Czytaj więcej >    
Rzeczywiście proponowane obszary tematyczne, bazujące na pogłębionych wywiadach prowadzonych przez nas od początku tego roku z całym sektorem, w dużej mierze dotyczą starcia dwóch strategii: tej, której celem jest stabilizacja biznesu i tej, dla której nadrzędne są elastyczność i otwartość na nowe
Tegoroczna edycja Forum pokaże, jak wygląda obecnie rynek farmaceutyczny i medyczny. Da konkretne wskazówki do tego jak prowadzić biznes i gdzie położyć zdecydowane akcenty. Jest miejscem wymiany doświadczeń liderów sektora w kluczowych obszarach rozwojowych firm; osobne wyzwania zostaną omówione w konkretnych case studies w ramach sesji równoległych: 
  • Sesja Plenarna – podsumowanie i prognoza stanu opieki zdrowotnej w Polsce z naciskiem na potencjał rozwoju telemedycyny i value based healthcare 
  • Sesja Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations – ekspercka debata na temat wyzwań i problemów polityki zdrowotnej i kluczowych zmian w ustawodawstwie mających realny wpływ na jakość i stabilność systemu ochrony zdrowia 
  • Sesja Digital Chances, Sales & Marketing Omni-challenge – prezentacja wielowymiarowych działań komercyjnych wspieranych przez Digital; trendy, strategie, innowacje i przykłady konkretnych wdrożeń i rozwiązań 
  • Sesja Distribution & Supply Chain Excellence – cel dyskusji w tej części: zapewnić bezpieczeństwo i efektywność wszystkich ogniw farmaceutycznego łańcucha dostaw 
  • Sesja People & Field Force Development & Effectiveness – operacyjne kwestie oparte o stałą dbałość o motywację i zaangażowanie w zespołach sprzedażowych, a także tematy z zakresu polityki personalnej i rozwoju zasobów ludzkich 
Jak w roku ubiegłym, konferencja ma zgromadzić wszystkich uczestników rynku ochrony zdrowia, kluczowe działające na polskim rynku firmy farmaceutyczne i medyczne oraz dostawców rozwiązań dla tych firm, jak również instytucje i organizacje, których interesem jest stały wzrost i rozwój segmentu.  Już teraz w konferencji swoje wystąpienia potwierdziło ponad 70-ciu ekspertów-praktyków; wśród nich reprezentanci kluczowych na polskim rynku firm farmaceutycznych i medycznych oraz profesjonaliści sektora: 
  • Wiceminister Zdrowia, Podsekretarz Stanu, Maciej Miłkowski 
  • Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS 
  • Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, VERTEX PHARMACEUTICALS 
  • Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA PHARMA 
  • Selen Zeydanli Bison, General Manager Biopharma Poland and Baltic Cluster Managing Director, MERCK 
  • Sebastian Cudny, General Manager, FERRING PHARMACEUTICALS 
  • Jolanta Dilling-Nowińska, General Manager, ABBVIE/ALLERGAN 
  • Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds. Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS 
  • Robert Łukawski, President of The Management Board, ZENTIVA POLSKA|ALVOGEN PHARMA 
  • Jarosław Marcoll, CEO, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS 
  • Jarosław Olszewski, Prezes Zarządu, BIOFARM 
  • Maciej Chmielowski, Managing Director Poland and Baltic Countries, FRESENIUS KABI POLSKA 
  • Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający Pharmaceutical Diagnostics, GE HEALTHCARE NEE 
  • Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA 
  • Krzysztof Łanda, CEO, MEDINVEST SCANNER 
  • Krzysztof Kopeć, Prezes PZPPF 
  • Andrzej Stachnik, CEO, ZPHF 
Szczegółowe informacje o konferencji znajdą Państwo na stronie wydarzenia: https://pharmaplanet.pl/ 
4-5 listopada 2020 r. / Edycja ONLINE